friendfeed
    Uyarı : Polimorfik bir terör estirebilir beyninizde.

11 Kasım 2009

Yüzleşme Zamanı



Yine kağıtların arasından ufak bir not.Bu sefer tuaf bir şekilde penguenlerin çiftleşmesini yazmışım.Dişi penguen buzullarda çok zor bulunan çakıl taşı için (ki bunları yuva yapmak için kullanıyor) erkeğe kur yapıp çiftleşiyor bağzende sadece kur yapıp elindeki çakıl taşlarını alıyor.Ancak düştüğüm not çok komik : Tabiyat bile Tanrının biçtiği rolleri anlatıyor.Salaklık erkeklere , orospuluk ise kadınlara ...


Bu dipnotlarım bir gün beni öldürecek zannedersem.Neden diye demeyin , her okuduğumda hayatın nüans taşları diyebileceğim olayları tekrar tekrar yaşıyorum ancak her okuduğumda bana depresif bi miras bırakıyorlar.Ya sinirden çatlıyorum yada hüzünden çöküyorum.Humanizmden noksan insanlar dan nasıl bir miras kalacağının soru işareti aklımda nüksediyor.Peki şimdi biz ne yapacağız ? Hayır eşcinselliği savunanların tabiyattan örnek vermesine alışmıştım bi nebze ama bu kadarıda fazla geldi bana.

En yakın arkadaşım Eren eski kız arkadaşından ayrıldığında harcamalarının dökümünü yaptığında sadece son 4 ayda 2 milyar kaybettiğini anladı.Şimdi bana söyleyin allah aşkına çakıl taşlarını hıyarlığa hibe etme meziyeti başka hangi cinsiyete mesuptur ?

Hiç yorum yok: